مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 10:252021-03-10سياسي

شهرداری ها با تکنولوژی نوین با ساخت وساز غیرمجاز مقابله کنند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: شهرداری ها باید با به کارگیری تکنولوژی نوین، با ساخت وساز غیرمجاز مقابله و پیشگیری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران صبح امروز در جلسه مقابله با ساخت وساز غیرمجاز در شهرستان ملارد، اظهار کرد: شهرداری ها با استفاده از تکنولوژی نوین که در اختیار بخش خصوصی است، می توانند برای جمع آوری اطلاعات در خصوص ساخت وساز غیرمجاز استفاده کنند.

وی گفت: شهرداران می توانند با گرفتن مجوز از شورای تأمین از ریز پرنده ها برای جمع آوری اطلاعات برای مقابله با ساخت وساز و پیشگیری از آن استفاده کنند.

  معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به اینکه عزم و اراده ما بر مقابله با ساخت وساز غیرمجاز است، ابراز کرد: صیانت و پاسداری از اراضی ملی در استان و کشور ما قابل تحسین است و این سرمایه ملی که باید تخریب کنیم، آیا واقعاً برگشت پذیر است و در واقع ما سخت ترین کار را انجام می دهیم.

  چراغعلی با تأکید بر اینکه ها و جهاد کشاورزی است، عنوان کرد: در حال حاضر تمام کمیسیون هایی که مردم برای مجوز به آن ها مراجعه کنند، دو هفته یکبار جلسات خود را تشکیل می دهند تا کسی در نوبت کمسیون ماده پنج نماند تا ناچار به ساخت وساز غیرمجاز شود، مگر اینک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری ها با تکنولوژی نوین با ساخت وساز غیرمجاز مقابله کنند

شهرداری ها با تکنولوژی نوین با ساخت وساز غیرمجاز مقابله کنند