مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 07:202021-03-10سياسي

افزایش 10 درصدی صندوق های اخذ رأی در همدان


به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و درصد بالای سرایت پذیری کروناویروس در تجمعات، در انتخابات 1400 تجمع های انتخاباتی ممنوع است.

- ایسنا/همدان رییس ستاد انتخابات استان گفت: به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و درصد بالای سرایت پذیری کروناویروس در تجمعات، در انتخابات 1400 تجمع های انتخاباتی ممنوع است.

مصطفی آزادبخت چهارشنبه 20 اسفند در کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان، اظهار کرد: یکی از ارکان اصلی نظام جمهوری اسلامی، رجوع به آرای عمومی و انتخابات بوده است و وزارت کشور با تجارب ارزشمندی که دارد، مقدمات انتخابات سال آینده را به بهترین شکل ممکن آغاز کرده است.

وی با بیان این که وزارت کشور با استقلال تمام بستری را مهیا کرده تا انتخابات پرشوری را برگزار کند، تصریح کرد: به همین منظور در تمام فرمانداری ها ستاد انتخابات تشکیل شده است.

وی در رابطه با زمان ثبت نام نامزدهای انتخاباتی سال 1400، خاطرنشان کرد: ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای شهر از 18 تا 26 اسفند، شورای روستا از 16 تا 23 فروردین، میان دوره مجلس شورای اسلامی از 8 تا 14 فروردین صورت می گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با بیان این که در سال آینده سیزدهمین دوره انتهابات ریاست جمهوری در استان برگزار می شود، توضیح داد: در سال 1400 انتخابات شورای اسلامی شهر در 32 من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 درصدی صندوق های اخذ رأی در همدان

افزایش 10 درصدی صندوق های اخذ رأی در همدان