مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 06:302021-03-10سياسي

نمایشگاه فرهنگی نوروز در مرکز فرهنگی ایالت پنجاب برگزار می شود


وابسته فرهنگی ایران در لاهور در ملاقات با اسلم دوگر درباره ظرفیت های موجود برای برگزاری برنامه های مشترک از جمله جشن نوروز در بزرگترین مرکز فرهنگی و هنری ایالت پنجاب گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جعفر روناس وابسته فرهنگی و مسئول خانه فرهنگ سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در لاهور، 18 اسفند ماه 1399 (8 مارس 2021) طبق برنامه قبلی با اسلم دوگر مدیرکل اجرایی مرکز فرهنگی و هنری الحمرا دیدار و درباره ظرفیت های موجود برای برگزاری برنامه های مشترک از جمله جشن نوروز گفت وگو کرد.

جعفر روناس در ابتدای این دیدار با بیان اهمیت زبان، فرهنگ و هنر در قرابت و آشنایی دو ملت اشاره کرد: زمینه برای توسعه و گسترش روابط فرهنگی به دلیل حسن همجواری و همسایگی دو کشور از قبل فراهم است.

وی با بیان شور و اشتیاق مردم ایران در برگزاری عید باستانی نوروز گفت: به منظور آشنا سازی بیشتر مردم و جوانان پاکستانی با این رویداد فرهنگی بین المللی بزرگ و خجسته که نوید آمدن بهار را با خود به همراه دارد، خواهان برگزار نمایشگاه جشن نوروز در مجتمع فرهنگی هنری الحمرا پنجاب به عنوان پرجمعیت ترین ایالت پاکستان هستیم.

اسلم دوگر مدیرکل اجرایی الحمرا نیز در این ملاقات به علاقه وافر مردم پاکستان به فرهنگ، تمدن و هنر ایران اشاره کرد و گفت: فرهنگ، زبان، غذا، پوشاک، فنون م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه فرهنگی نوروز در مرکز فرهنگی ایالت پنجاب برگزار می شود

نمایشگاه فرهنگی نوروز در مرکز فرهنگی ایالت پنجاب برگزار می شود