مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 05:452021-03-10فرهنگي

خسته تر از آنم که بجنگم


حسین کیانی هرچند دغدغه و علاقه بسیاری برای اجرای نمایش «پروین» دارد ولی تاکید می کند تنها در صورتی این نمایش را روی صحنه می برد که شرایط مناسبی برای اجرای آن فراهم شود زیرا خسته تر و کلافه تر از آن است که بخواهد برای اجرای نمایشی بجنگد.

- حسین کیانی هرچند دغدغه و علاقه بسیاری برای اجرای نمایش پروین دارد ولی تاکید می کند تنها در صورتی این نمایش را روی صحنه می برد که شرایط مناسبی برای اجرای آن فراهم شود زیرا خسته تر و کلافه تر از آن است که بخواهد برای اجرای نمایشی بجنگد.

این نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر که برای اجرای نمایش پروین بر اساس زندگی و شخصیت ادبی پروین اعتصامی، شاعر معاصر، با تئاتر شهر قول و قرار گذاشته است، درباره وضعیت اجرای این نمایش به ایسنا می گوید: در آخرین گفتگویی که با مدیر مجموعه تئاتر شهر داشتیم، قرار شد اجرای ما تیر و مرداد سال 1400 در تالار اصلی روی صحنه برود.

او ادامه می دهد: برای اجرای این نمایش با تئاتر شهر قرارداد دارم.

در آغاز قرار بود نمایش پیش از سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر روی صحنه برود ولی به دلیل تعطیلی تئاتر، این اجرا میسر نشد و در صحبت بعدی، قرار شد تیر سال آینده بعد از انتخابات ریاست جمهوری، اجرای آن را آغاز کنیم و تا مرداد ماه و پیش از ماه محرم ادامه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسته تر از آنم که بجنگم

خسته تر از آنم که بجنگم