مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 04:452021-03-10اقتصادي

صنعت منشاء شیوع کرونای انگلیسی در یزد است نه گردشگری!


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: شیوع اولیه ویروس های جهش یافته کرونا به واسطه فعالیت های صنعتی در استان رخ داده است و صنعت گردشگری در این زمینه سهم ناچیزی دارد.

- ایسنا/یزد مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: شیوع اولیه ویروس های جهش یافته کرونا به واسطه فعالیت های صنعتی در استان رخ داده است و صنعت گردشگری در این زمینه سهم ناچیزی دارد.

سید مصطفی فاطمی در پنجاه و چهارمین نشست کانون تفکر گردشگری دانشگاه یزد که با محوریت ایجاد مکانیسم و استراتژی های مدیریت بحران در صنعت گردشگری با نگاه ویژه به ظرفیت رویداد بزرگ نوروز 1400، برگزار شد، شیوع اولیه ویروس های جهش یافته کرونا به واسطه فعالیت های صنعتی و در شهرهای صنعتی رخ داده است و این در حالی است که صنعت گردشگری سهم ناچیزی از میزان ابتلا در استان را به خود اختصاص داده اما توجه عمومی و انگشت اتهام به سمت این صنعت معطوف شده است.

وی در تایید این سخن، از عدم ابتلای حتی یک مورد مسافر در تورها و اماکن اقامتی مجاز خبر داد و بیشترین نگرانی موجود را متوجه مقاصد غیرمجاز گردشگری دانست.

فاطمی مهم ترین برنامه های کنترلی در ایام نوروز را استعلام گردشگران و تشخیص افراد مبتلا بر اساس تست سامانه جانا و ماسک اعلام کرد که بر اساس اطلاعات هویتی فرم ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت منشاء شیوع کرونای انگلیسی در یزد است نه گردشگری!

صنعت منشاء شیوع کرونای انگلیسی در یزد است نه گردشگری!