مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 15:352021-03-09سياسي

«دفینه» و «کاخ مرمر» فردا باز نمی شوند


درحالی که رییس بنیاد مستضعفان هفته گذشته از گشایش موزه های دفینه و کاخ مرمر در 20 اسفندماه خبر داده بود، اما روابط عمومی موسسه موزه های بنیاد می گوید: - درحالی که رییس بنیاد مستضعفان هفته گذشته از گشایش موزه های دفینه و کاخ مرمر در 20 اسفندماه خبر داده بود، اما روابط عمومی موسسه موزه های بنیاد می گوید: از فردا ثبت نام برای بازدید از این موزها آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موزه دفینه یکشنبه دهم اسفندماه با حضور رییس دفتر مقام معظم رهبری همزمان با موزه هنر ایران در کاخ مرمر نیز که مجموعه ای از سه موزه پول و سکه ، گوهر و آرایه های تاریخی و هنرهای اسلامی و جهانی است، بعد از پنج سال تعطیلی به دلیل مرمت و بازسازی با نام جدید مجموعه فرهنگی ـ موزه ای سردار آسمانی هفته گذشته افتتاح شد.

فتاح در حاشیه آن مراسم درباره زمان قطعی گشایش این دو موزه که بارها زمان آن و بنا بر اعلام به علت همه گیری ویروس کرونا تغییر داده شده است، به ایسنا گفت: ما منتظر اعلام ستاد کرونا هستیم.

نمی دانیم چه فضایی حاکم شود.

باید مراقبت کنیم.

ولی موزه آماده است.

مردم می توانند نوبت بگیرند و 20 اسفندماه بازدید کنند.

موزه هنر ایران در کاخ مرمر بدون حضور خبرنگاران و به صورت مجازی افتتاح شد، اما ساختمان دفینه (مجموعه سردار آسمانی) در روز افتتاح مشخص بود که به سرعت آماده ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دفینه» و «کاخ مرمر» فردا باز نمی شوند

«دفینه» و «کاخ مرمر» فردا باز نمی شوند