مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 11:352021-03-09فناوري

سازوکار سیم‎کارت دانش آموزی از طرف آموزش و پرورش تایید شد


رییس سازمان فناوری اطلاعات در نشست «بررسی حقوقی صیانت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی» گفت: ما از آموزش و پرورش درخواست کردیم که سیم کارت های دانش آموزی داشته باشیم که تازه 2 هفته پیش سازوکار آن از طرف این وزارت خانه تایید شد.

- رییس سازمان فناوری اطلاعات در نشست بررسی حقوقی صیانت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی گفت: ما از آموزش و پرورش درخواست کردیم که سیم کارت های دانش آموزی داشته باشیم که تازه 2 هفته پیش سازوکار آن از طرف این وزارت خانه تایید شد.

سیم کارت دانش آموزی یعنی هر فرد زیر 18 سال می تواند برای خود سیم کارت داشته باشد که مسئولیت حقوقی آن متوجه والدینش است که مصوبه آن بعد از سال ها اینترنت و تکنولوژی هراسی به تصویب رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست بررسی حقوقی صیانت از حقوق کودکان و نوجوانان در فضای مجازی در پژوهشگاه قوه قضاییه با حضور نمایندگانی از ساترا، فعالان حوزه کودک و تدوین کنندگان سند صیانت از حقوق کودک شورای عالی فضای مجازی برگزار شد.

در ابتدای این نشست، امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان فناوری اطلاعات کشور با بیان این که وقتی در مورد کودک و نوجوان حرف می زنیم راجع به نسل آینده ای صحبت می کنیم که باید مراقب باشیم آینده آن ها به چه شکل رقم می خورد گفت: هسته رقابت و فعالیت های کلیدی کنونی موضوع فن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازوکار سیم‎کارت دانش آموزی از طرف آموزش و پرورش تایید شد

سازوکار سیم‎کارت دانش آموزی از طرف آموزش و پرورش تایید شد