مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 11:052021-03-09ورزشي

آموزش اساسی ترین برنامه هیات ورزش های همگانی کردستان است


رییس هیات ورزش های همگانی استان کردستان گفت: برنامه اساسی هیات در راستای آموزش همگانی و تعلیم و تربیت مربیان ویژه رشته های مختلف هیات، هموار کردن فعالیت اقشار مختلف مردم و شرکت در فعالیت های بدنی و برطرف نمودن کم تحرکی در جامعه است.

- ساسان اسعدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: ورزش همگانی یک رشته خاص نبوده و از 60 کمیته در قالب سه سازمان فعالیت می نماید که شامل سازمان ورزش های تفریحی و رقابتی، سازمان آمادگی جسمانی و روش های تمرینی و سازمان توسعه فعالیت بدنی است که با توجه به پتانسیل استان اکثر کمیته ها در سراسر استان فعال بوده و آماده سرویس دهی به مردم است.

رییس هیات ورزش های همگانی استان کردستان در زمینه فعالیت های این هیات در دوران مجازی و به صورت حضوری با شرایط صحیح و رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله در فضای مجازی برنامه وقت ورزش، طرح آوای ورزش در همسایگی به صورت حضوری ـ پیلاتس، شرکت در مسابقات بازی های کودکان، بازی های الکترونیک، داژبال، کتل بل و ورزش روزانه که همگی در سطح کشور مقام کسب نمودند، فعالیت های انجام می شود.

وی افزود: طرح نذر ورزش، تفاهم نامه با اداره زندان ها، تفاهم نامه با دانشگاه آزاد، طرح ساختار قامتی بانوان به صورت فیزیکی و حضور در روستاها و برگزاری کلاس ویژه مربیان پیلاتس و آمادگی جس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش اساسی ترین برنامه هیات ورزش های همگانی کردستان است

آموزش اساسی ترین برنامه هیات ورزش های همگانی کردستان است