مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:552021-03-09اقتصادي

رفع مشکل فاضلاب شهر همدان پیگیری می شود


مدیرکل آب و فاضلاب استان همدان گفت: رفع مشکلات تاسیسات و شبکه های جمع آوری فاضلاب شهر همدان تا پایان سال 1400 پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی ظهر امروز در جمع کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان همدان از پیگیری ها به منظور رفع تمام مشکلات مرتبط با حوزه تاسیسات و شبکه های جمع آوری فاضلاب شهر همدان تا پایان سال 1400 خبر داد.

وی با اشاره به یکپارچه سازی دو مجموعه آبفای شهری و روستایی عنوان کرد: پیش از این اقدام آبفای روستایی اعتبارات لازم را نداشت اما امروز با دستور ادغام دو مجموعه، برنامه ریزی های خوبی برای شهر همدان، بخش مرکزی، قهاوند و شهرستان فامنین انجام شده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه من علاقمند به مدیرانی هستم که همانند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان برای جذب اعتبارات ملی تلاش کنند گفت: اگر چند مدیر در استان باشد که از اعتبارات ملی به خوبی استفاده می کند، یکی از آنها مدیر عامل آبفای استان همدان است.

وی با بیان اینکه با پیگیری مدیران اعتبارات به سمت استان سرازیر می شود بیان کرد: خوشبختانه با تلاش دوستان در آبفای استان مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب همدان فعال شد و در حال حاضر یک هزار و 280 لیتر در ثانیه تصفیه و بازیافت فاضلاب انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل فاضلاب شهر همدان پیگیری می شود

رفع مشکل فاضلاب شهر همدان پیگیری می شود