مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:452021-03-09بين الملل

پاکستان + 10 مقصد بین المللی اقتصادی یزد


با حضور سفیر پاکستان در یزد، مقصد تجاری و اقتصادی بین المللی دیگری به یزد افزوده و این کشور در کنار ظرفیت های دیگری مانند روسیه، چین، هند، اذربایجان و ارمنستان، - ایسنا/یزد با حضور سفیر پاکستان در یزد، مقصد تجاری و اقتصادی بین المللی دیگری به یزد افزوده و این کشور در کنار ظرفیت های دیگری مانند روسیه، چین، هند، اذربایجان و ارمنستان، کشورهای عربی و افغانستان قرار گرفت.

یزد از سال های گذشته تاکنون در حوزه تجارت و روابط بین الملل جایگاه بالایی داشته به طوری که مدت زیادی به عنوان پایتخت بازرگانی کشور مطرح بوده و این جایگاه ساختار شهری و معماری یزد را نیز در گذشته تحت تاثیر قرار داده است.

وجود خانه های تجار متعدد از ملیت ها و قومیت های متفاوت در یزد و همچنین تبادل پول دیگر کشورها مانند هند در این شهر نشان دهنده اهمیت جایگاه اقتصادی یزد است.

شاید در گذر زمان با تغییر نوع محورهای اقتصادی یزد، تجارت کمرنگ تر از برخی از انواع اقتصادها مانند صنعت و معدن شده باشد اما به هیچ وجه جایگاه خود را در اقتصاد از دست نداد و توسعه فعالیت های تجاری این استان با سایر کشورها مانند ارمنستان، روسیه، افغانستان، عراق و کشورهای حاشیه خلیج فارس و همچنین برخی از کشورهای اروپایی مانند مجارستان تاکنون به واسطه کشاورزی و محصولات قابل توجه صنایع ادام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکستان + 10 مقصد بین المللی اقتصادی یزد

پاکستان + 10 مقصد بین المللی اقتصادی یزد