مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:252021-03-09سياسي

مهم ترین مشکل سینمای ایران چیست ؟


  آخرین جلسه شورای سیاستگذاری چهارمین دوره جایزه پژوهش سال سینمایی عصر دیروز دوشنبه 18 اسفندماه در سازمان سینمایی برگزار شد.

-   آخرین جلسه شورای سیاستگذاری چهارمین دوره جایزه پژوهش سال سینمایی عصر دیروز دوشنبه 18 اسفندماه در سازمان سینمایی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، در ابتدا محمد رحمتی معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی گفت: متاسفانه پژوهش غربت خاصی در کشور ما دارد و اگر زمانی گفته می شد بودجه ای برای پژوهش وجود ندارد، امروز با وجود تامین بودجه، رغبت چندانی از سوی دانشگاهیان و پژوهشگران، برای پژوهش 9وجود ندارد و اگر هم وجود داشته باشد، معمولا سطح کیفی پژوهش ها، رضایت بخش نیست.

متقابلا نیز در تولید آثار سینمایی و سمعی بصری، آنطور که باید و شاید به پژوهش اهمیت داده نمی شود و این مسئله بغرنجی است! وی ادامه داد: ما از خلال این جایزه، برای اولین مرتبه، شروع به تدوین و تالیف کتاب مجموعه مقالاتی به زبان انگلیسی در مورد سینمای ایران با یک انتشارات معتبر بین المللی کرده ایم که علاوه بر اینکه پژوهشگرانی مطرح در آن همکاری می کنند، داوری آن نیز در داخل کشور انجام می شود؛ بنای ما این بوده که به امید خدا، این کار آغازی برای گفتمان سازی علمی در مورد سینمای ایران در فضای بین الملل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین مشکل سینمای ایران چیست ؟

مهم ترین مشکل سینمای ایران چیست ؟