مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:002021-03-09اجتماعي

خراسان رضوی برفی و بارانی می شود


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از شنبه هفته آینده نیز در مناطق سردسیر استان بارش برف و در دیگر مناطق بارش باران پیش بینی می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از شنبه هفته آینده نیز در مناطق سردسیر استان بارش برف و در دیگر مناطق بارش باران پیش بینی می شود.

مرتضی اثمری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از عصر پنجشنبه هفته جاری یک سامانه بارشی فعال وارد استان می شود که این سامانه سبب کاهش شدید دما، بارش باران، احتمال آبگرفتگی و بارش برف در مناطق سردسیر خواهد شد.

وی افزود: از بامداد روز یکشنبه شاهد اوج کاهش دمای هوا در شهر مشهد هستیم که کمینه دمای هوای مشهد به 3 درجه زیرصفر و در مناطق کوهستانی به 5 درجه زیرصفر خواهد رسید.

همچنین بوران و کولاک در جاده های مرتفع و برفگیر نیز دور از انتظار نیست.

اثمری ادامه داد: در 24 ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین 4 تا 14 درجه در نوسان بود و باخرز با دمای هوای یک درجه و مه ولات با دمای هوای 22 درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهر استان گزارش شده است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشترین سرعت وزش باد نیز در جغتای با 50 کیلومتر در ساعت گزارش شده و برای 24 ساعت آینده افزایش دمای هوا، ابرناکی و گاهی افزایش باد و بارش های پراکنده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان رضوی برفی و بارانی می شود

خراسان رضوی برفی و بارانی می شود