مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 09:452021-03-09فرهنگي

شهید خرازی به روایت مادر


مستند «مادرانه» که روایتگر زندگی شهید حسین خرازی از زبان مادر فرمانده لشکر 14 امام حسین (ع) است، 20 اسفندماه در سالن سعدی حوزه هنری اصفهان به نمایش درمی آید.

- ایسنا/اصفهان مستند مادرانه که روایتگر زندگی شهید حسین خرازی از زبان مادر فرمانده لشکر 14 امام حسین (ع) است، 20 اسفندماه در سالن سعدی حوزه هنری اصفهان به نمایش درمی آید.

مجید صدیقی، کارگردان مستند مادرانه در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این مستند 25 دقیقه ای ابتدای سال جاری به سفارش شهرداری اصفهان ساخته شد و فیلم برداری آن نیز هفت روز طول کشید.

وی ادامه داد: رویکرد ما در پردازش این مستند، یک رویکرد شاعرانه، فارغ از حماسه آفرینی هایی است که این شهید بزرگوار در طول دفاع مقدس داشته و در آن بیشتر به رابطه عاطفی و دل چسب حاجیه خانم طیبه تابش، مادر شهید با حاج حسین خرازی پرداخته ایم.

این کارگردان تصریح کرد: برای تهیه مستند مادرانه از ترکیب مصاحبه، نریشن و تصویر استفاده شده تا رابطه زیبایی که شهید خرازی با مادر خود داشته از زبان برخی از هم رزمان او مثل سردار حسین رضایی، مرتضی شریعتی و.

نیز روایت شود.

به مناسبت سالروز شهادت حاج حسین خرازی و با همکاری حوزه هنری و شهرداری اصفهان، مستند مادرانه 20 اسفندماه، رأس ساعت 16 در سالن سعدی به نمایش درمی آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید خرازی به روایت مادر

شهید خرازی به روایت مادر