مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 09:352021-03-09سياسي

جوامع محلی محافظان اصلی منابع طبیعی هستند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: روستاییان و جوامع محلی محافظان اصلی منابع طبیعی و عرصه های ملی هستند و باید زمینه مشارکت آنها هرچه بیشتر مهیا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، شهرام ملکی ظهر امروز در مراسم درختکاری در روستای تیانه شهرستان کامیاران که به مناسبت هفته درختکاری صورت گرفت، اظهار کرد: روستاییان و جوامع محلی محافظان واقعی منابع طبیعی و عرصه های ملی هستند و باید زمینه مشارکت آنها هرچه بیشتر مهیا شود.

وی افزود: صیانت از منابع طبیعی و عرصه های ملی باید به فرهنگ همگانی در کشور تبدیل شده و همکاری مردم و مسئولان در این راستا بیشتر شود.

وی افزود: مردم و به ویژه روستاییان استان کاملا به صیانت از این منابع خدادادی واقف هستند و همواره در مناسبت های مختلف با کاشت نهال در افزایش سرانه درختکاری و فضای سبز مشارکت می کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید عنایت ویژه ای به توسعه مناطق روستایی جهت ایجاد بستر مهاجرت معکوس مردم به روستاها داشته و در این رابطه تلاش کرده زیرساخت های آب و برق و گاز و سایر امکانات رفاهی زندگی را در روستاها فراهم کرده است.

وی تاکید کرد: در این رابطه با تلاش های مستمر استاندار کردستان در چند سال اخیر اعتباراتی جهشی به حوزه توسعه روستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوامع محلی محافظان اصلی منابع طبیعی هستند

جوامع محلی محافظان اصلی منابع طبیعی هستند