مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 09:352021-03-09اقتصادي

پروتز دست مصنوعی با ادراک 4 حس/تولید خالص ترین گرید اتانول از ذرت در کشور


محققان شرکت های فناور کشور علاوه بر آنکه به دانش فنی تولید خالص ترین گرید الکل بایو فناوری دست یافتند، پروتز دست مصنوعی را عرضه کردند که دارای 4 ادراک حسی است.

- محققان شرکت های فناور کشور علاوه بر آنکه به دانش فنی تولید خالص ترین گرید الکل بایو فناوری دست یافتند، پروتز دست مصنوعی را عرضه کردند که دارای 4 ادراک حسی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در رویداد دوشنبه های استارت آپی امروز صندوق نوآوری و شکوفایی 6 طرح از سوی شرکت های استارت آپی و دانش بنیان در حوزه فناوری های همگرا در حضور سرمایه گذاران معرفی شد که به این شرح است: شناسایی 15 پارامتر خون در 10 دقیقه نوید یاراحمدی با بیان اینکه 80 درصد تشخیص های پزشکی مبتنی بر داده های آزمایشگاهی است، گفت: هر فرد حداقل سالی 2 بار تحت تست آزمایشگاهی قرار می گیرد که به دلیل دریافت حجم زیادی از خون، وجود سرنگ های بزرگ و احتمال انتقال عفونت، افراد کمتر رغبت به مراجعه به آزمایشگاه دارند.

وی با اشاره به لزوم پایش های دائمی برای بیماران مبتلا به سرطان و یا کلیوی، خاطر نشان کرد: برای رفع این چالش اقدام به طراحی و ساخت دستگاه شمارس کامل خون کردیم که قادر است در کمتر از 10 دقیقه 15 پارامتر CBC از جمله تعداد گلبول های قرمز و سفید و پلاکت خون را برای تشخیص برخی از سرطان ها و نوع کم خونی اندازه گیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروتز دست مصنوعی با ادراک 4 حس/تولید خالص ترین گرید اتانول از ذرت در کشور

پروتز دست مصنوعی با ادراک 4 حس/تولید خالص ترین گرید اتانول از ذرت در کشور