مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 08:202021-03-09پزشكي

نکته های طلایی در «خانه تکانی»


کم کم سرو کله بهار در حال پیدا شدن است؛همان روزهایی که با آمدنش خون تازه ای در شریان های طبیعت به راه افتاده و جریان پیدا می کند.

داشتن آگاهی های لازم در خصوص آداب نظافت، - گروه سلامت خبرگزاری فارس:کم کم سرو کله بهار در حال پیدا شدن است و نوازش نسیم بهاری آرامبخش روح و روان می شود؛همان روزهایی که با آمدنش خون تازه ای در شریان های طبیعت به راه افتاده و جریان پیدا می کند.

آمدن بهار همراه با نوشکفتن و زایش دوباره در گیاهان و طبیعت است؛ چراکه بعد از گذشت 6 ماه رخوت و سستی، طبیعت شوینده ها و مواد ضدعفونی کننده و ابزارهای نظافت همچون تی و دستمال های مخصوص نظافت گرم شده است.

برخی خانواده ها با گرفتن نیروهای خدماتی و پرداخت اجرت به این کار دست می زنند، برخی خود به تنهایی و برخی نیز با همکاری یکدیگر به خانه تکانی مشغول می شوند؛ خلاصه هر خانواده ای به روش های مختلف سعی می کند غبار یکساله خانه و کاشانه خود را بزداید و چهره جدیدی از خانه ترسیم کند.

در این میان، داشتن آگاهی های لازم در خصوص آداب نظافت، آن هم از نوع بهداشتی و رعایت دستورالعمل های ساده، اما اثر بخش بر سلامت افراد، نقش بسیار مهمی در تامین سلامت محیطی و فردی جامعه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکته های طلایی در «خانه تکانی»

نکته های طلایی در «خانه تکانی»