مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 08:202021-03-09پزشكي

شمار قربانیان کرونا در ایتالیا از مرز 100 هزار نفر گذشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بر اساس گزارش وزارت بهداشت ایتالیا، با جان باختن 318 بیمار مبتلا به کووید19 طی بیست و چهار ساعت گذشته شمار قربانیان این بیماری یک سال پس از ظهور نخستین نشانه های ابتلا به کووید در این کشور به یکصد هزار و 103 نفر افزایش یافته است.

- ایتالیا روز دوشنبه ضمن ارائه آمار روزانه تعداد مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا اعلام کرد که شمار قربانیان بیماری کووید19 در این کشور از مرز 100 هزار نفر گذشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، بر اساس گزارش وزارت بهداشت ایتالیا، با جان باختن 318 بیمار مبتلا به کووید19 طی بیست و چهار ساعت گذشته شمار قربانیان این بیماری یک سال پس از ظهور نخستین نشانه های ابتلا به کووید در این کشور به یکصد هزار و 103 نفر افزایش یافته است.

به نقل از یورونیوز، ناحیه لمباردی واقع در شمال ایتالیا که از آن به عنوان قلب اقتصادی این کشور یاد می شود با ثبت حدود 30 هزار قربانی بیشترین تاثیر را از شیوع ویروس کرونا و همه گیری بیماری کووید19 پذیرفته است.

پس از لبماردی سه ناحیه دیگر واقع در شمال، شمال غربی و شمال شرقی این کشور یعنی امیلیا-رومانیا ، پیمونت و ونتو قرار دارند که به ترتیب هر یک 30، 11 و 10 هزار مورد مرگ ناشی از ابتلا به بیماری کووید19 را در میان جمعیت خود به ثبت رسانده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار قربانیان کرونا در ایتالیا از مرز 100 هزار نفر گذشت

شمار قربانیان کرونا در ایتالیا از مرز 100 هزار نفر گذشت