مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 08:002021-03-09اقتصادي

پرداخت 395 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در خراسان جنوبی


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: 395 میلیارد تومان تسهیلات از سال 97 تاکنون در راستای اشتغال پایدار روستایی و عشایری جذب و پرداخت شده است.

- غلامرضا اشرفی در گفت و گو با مهر با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه اشتغال روستاییان بیان کرد: طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری از سال 97 در استان آغاز به کار کرده است.

وی پایداری و تثبیت اشتغال را از مهم ترین اهداف اجرای این طرح دانست و گفت: تاکنون برای جرای این طرح 371 میلیارد تومان اعتبار به استان تزریق شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی ادامه داد: با تلاش دستگاه های اجرایی و بانک های عامل از محل صندوق توسعه ملی، 395 میلیارد تومان تسهیلات در راستای اشتغال پایدار روستایی و عشایری جذب شده است.

وی با اشاره به نحوه پرداخت تسهیلات بیان کرد: متقاضیان در مناطق روستایی و عشایری با ثبت نام در سامانه کارا، به بانک های عامل معرفی می شدند.

اشرفی از اجرای دو هزار و 970 طرح در استان از محل پرداخت این تسهیلات خبر داد و اظهار کرد: همچنین از این محل شش هزار و 914 فرصت شغلی در استان ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه این طرح ها همواره تحت نظارت دستگاه ها و بانک ها قرار دارند، گفت: خراسان جنوبی کمترین میزان انحراف را در طرح های اشتغال روستایی و عشایری داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 395 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در خراسان جنوبی

پرداخت 395 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در خراسان جنوبی