مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:502021-03-09اقتصادي

صادرات بیش از 2000 تُن محصولات چاپی از قزوین


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: صنعت چاپ و بسته بندی استان علی رغم وجود مسائل و مشکلات بسیار در سال جاری، بیش از 2 هزار تن محصول چاپی به کشورهای همسایه صادر کرده است.

- ایسنا/قزوین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: صنعت چاپ و بسته بندی استان علی رغم وجود مسائل و مشکلات بسیار در سال جاری، بیش از 2 هزار تن محصول چاپی به کشورهای همسایه صادر کرده است.

محمدحسین اسماعیلی با اشاره به فعالیت صنعت چاپ قزوین، بیان کرد: در سال جاری از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین 216 مجوز محتوایی برای صادرات محصولات چاپی به حجم 2 هزار و 74 تن به کشورهای همسایه ازجمله عراق، افغانستان، ترکمنستان صادر شده است.

وی افزود: محصولات صادراتی ازجمله مواد غذایی، بهداشتی و صنعتی که برای صادرات بسته بندی می شوند برای بسته بندی های خود از کارتن، برچسب، سلفون، قوطی و بروشورهای تبلیغی استفاده می کنند، این محصولات پیش از چاپ باید مجوز محتوایی دریافت کنند که صدور آن بر عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

بنابراعلام روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تأکید کرد: ازآنجایی که استان قزوین یک استان صنعتی با شهرک ها و کارخانه های متعدد است این موضوع از اهمیت ویژه ای برخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات بیش از 2000 تُن محصولات چاپی از قزوین

صادرات بیش از 2000 تُن محصولات چاپی از قزوین