مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:402021-03-09اقتصادي

انعقاد 196 قرارداد همکاری بین دانشگاه گیلان و صنایع


رییس دانشگاه گیلان با بیان اینکه دانشگاه گیلان 196 قرارداد همکاری با دستگاه ها و شرکت ها و صنایع دارد گفت: 40 مورد از این قراردادها با بخش خصوصی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد رضی صبح سه شنبه در کنگره ملی همکاری های دولت، دانشگاه و صنعت برای توسعه ملی با بیان اینکه توسعه ملی با محوریت صنعت و فناوری نگاه هوشمندانه ای بوده که با ساختار کشور متناسب است، گفت: شرایط تحریمی و ضروری بودن رونق تولید موجب شده تا ارتباط بین سه رکن توسعه به رونق اقتصاد دانش بنیان در کشور کمک کند.

رییس دانشگاه گیلان با اشاره به اینکه ارتباط بین دانشگاه، صنعت و دولت زمینه ساز انتقال فناوری اطلاعات است، افزود: این ارتباط موجب سرعت بخشیدن در خودکفایی تولید قطعات و تکمیل چرخه نوآوری در کشور و در تولید دانش نوین مؤثر است.

وی با تاکید بر تقویت ارتباطات بین این سه رکن خاطرنشان کرد: درک این ارتباط نیازمند داشتن زبان مشترک است و الزاماتی که در ارتباطات وجود دارد را باید رعایت کنیم.

رضی تصریح کرد: این کنگره فرصتی است که ظرفیت ها را در گیلان بررسی کنیم و دانشگاه گیلان به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی شمال کشور در سال های اخیر همکاری بین دانشگاه و صنعت و دولت را تعمیق کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد 196 قرارداد همکاری بین دانشگاه گیلان و صنایع

انعقاد 196 قرارداد همکاری بین دانشگاه گیلان و صنایع