مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 06:452021-03-09اقتصادي

تخلف مرغ فروشان بازار مرغ را مختل کرد/نظام توزیع مشکل دارد


مرغ فروشی که 100 کیلو سهمیه مرغ داردحواله یک تنی مرغ خود را در میدان بهمن می فروشد و مرغی را که باید 20 هزار و 400 تومان بفروشد،قطعه بندی کرده و کیلویی 50 هزار تومان میفروشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، محمد مهدی برومندی در برنامه گفتگوی ویژه شبکه دو سیما افزود: امسال 609 هزار تن سیب و 530 هزار تن پرتقال در سردخانه ها ذخیره کرده ایم.

وی با بیان اینکه توزیع و قیمت گذاری میوه در اختیار وزارت جهاد کشاورزی نیست افزود: بر اساس دستور العمل ها ذخیره سازی میوه بر عهده وزارت صمت است.

برومندی گفت: کمیته ویژه ای در وزارت جهاد کشاورزی برای کمک به وزارت صمت در جهت تأمین و عرضه محصولات کشاورزی و دامداری تشکیل شده است.

وی افزود: کالا به مقدار زیاد وجود دارد، اما نظام توزیع مشکل دارد، زیرا در یک نقطه از تهران قیمت ها یک عدد و در منطقه دیگر از این شهر قیمت ها چیز دیگری است.

بر اساس قانون وظیفه وزارت جهاد کشاورزی فقط تولید است.

وی ادامه داد: برای تولید مرغ باید نهاده در اختیار داشته باشیم، اما در 11 ماه سال 99 در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ثبت سفارش نهاده ها 36 درصد، تخصیص ارز 18 درصد و خروج نهاده ها از گمرک 19 درصد کاهش یافته است و در واردات جو که 50 درصد به آن وابستگی داریم یک و نیم میلیون تن عقب افتادگی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف مرغ فروشان بازار مرغ را مختل کرد/نظام توزیع مشکل دارد

تخلف مرغ فروشان بازار مرغ را مختل کرد/نظام توزیع مشکل دارد