مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 06:452021-03-09سياسي

گشودن درهای جامعه به روی معلولان با مناسب سازی پارک ها


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بر لزوم ایجاد حداقل یک بوستان مناسب سازی شده در هر کدام از شهرهای استان با هدف بهره مندی معلولان از فضای سبز شهری تاکید کرد.

- ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بر لزوم ایجاد حداقل یک بوستان مناسب سازی شده در هر کدام از شهرهای استان با هدف بهره مندی معلولان از فضای سبز شهری تاکید کرد.

منوچهر فخری، در جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان اظهار کرد: باید در اجرای طرح های مناسب سازی و تسهیل در عبور و مرور جانبازان و معلولین در سطح استان و دستگاه های اجرایی تسهیل شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: اقدامات پیرامون مناسب سازی و تسهیل در امور معلولین و جانبازان امری دلی و خداپسندانه است و نیاز است دستگاه های اجرایی استان نسبت به اجرای مناسب سازی ویژه تسهیل در عبور و مرور و انجام امور روزمره این عزیزان اقدام کنند.

وی با اشاره به اهمیت مناسب سازی در مدارس استان تاکید کرد: آموزش و پرورش موظف است تمامی مدارسی که در حوزه مناسب سازی با مشکل مواجه هستند را شناسایی و بررسی نموده و طی طراحی مدون با اولویت بندی و برنامه ریزی دقیق به این ستاد ارائه کند تا نسبت به تامین اعتبار و همچنین استفاده از کمک خیرین اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشودن درهای جامعه به روی معلولان با مناسب سازی پارک ها

گشودن درهای جامعه به روی معلولان با مناسب سازی پارک ها