مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 21:152021-03-08سياسي

روزانه از سراسر کشور تماس های متعددی جهت دریافت برگه تردد دارم


با توجه به اینکه تعطیلات نوروزی در پیش است از تمام نقاط کشور تماس هایی داریم که تقاضای دریافت برگه تردد دارند که جای تعجب دارد و این هشدار بزرگی است.

- ایسنا/گیلان فرماندار رشت گفت: با توجه به اینکه تعطیلات نوروزی در پیش است از تمام نقاط کشور تماس هایی داریم که تقاضای دریافت برگه تردد دارند که جای تعجب دارد و این هشدار بزرگی است.

علی فتح اللهی شامگاه دوشنبه در ستاد کرونای شهرستان رشت که در فرمانداری برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن شهادت امام موسی کاظم(ع) اظهار کرد: کرونا یک تلنگر بسیار بزرگی را به همه ما زد از این بابت که قدردان نعماتی نظیر سلامتی، امنیت، دورهمی های خانوادگی و.

باشیم و ساده انگارانه از آنها نگذریم.

فرماندار شهرستان رشت افزود: اگر نگاهی به سال گذشته و اتفاقات آن داشته باشیم، متاسفانه روزانه ما ده ها نفر فوتی داشتیم، همه مشاغل و فعالیت ها و مناسبت های ملی و مذهبی و اجتماعی را تحت الشعاع قرار گرفت.

فتح اللهی گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات نگاه تمام دنیا به جمهوری اسلامی ایران است، از فردا 19 اسفند بحث انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری به صورت رسمی کلید می خورد.

فرماندار شهرستان رشت ادامه داد: قرار است متفاوت ترین انتخابات را در 42 سال گذشته برگزار کنیم، شرایط بسیار خاص و حساسی را در پیش دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه از سراسر کشور تماس های متعددی جهت دریافت برگه تردد دارم

روزانه از سراسر کشور تماس های متعددی جهت دریافت برگه تردد دارم