مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 20:402021-03-08بين الملل

جزییات فرمان اضطراری «بایدن» درباره ایران چیست؟


امیر قشقایی؛ بعد از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران، وضعیت اضطراری ملی ایالات متحده اولین بار درسال 1995 به دستور جیمی کارتر علیه ایران صادر شد.

- جوبایدن، رییس جمهور جدید آمریکا در ادامه سیاست های پیشین کاخ سفید، یک سال دیگر فرمان وضعیت اضطراری ملی علیه ایران را تمدید کرد.

گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو - امیر قشقایی؛ بعد از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران، وضعیت اضطراری ملی ایالات متحده اولین بار درسال 1995 به دستور جیمی کارتر علیه ایران صادر شد.

سپس بیل کلینتون، دیگر رییس جمهور کاخ سفید با متهم کردن ایران به حمایت از تروریسم و تلاش برای دست یابی به سلاح کشتار جمعی تمامی روابط تجاری و سرمایه گذاری های آمریکا در امور نفتی و گازی ایران را تعلیق کرد و در ادامه این ممنوعیت به هر نوع رابطه تجارتی با ایران تسری یافت.

فرمان اضطراری ملی امریکا چیست؟ طبق قوانین، فرمان اضطرار ملی هرسال و برای یک بازه 90 روزه تمدید می شود و اگر رییس جمهور فعلی امریکا آن را تمدید نکند، به طور خودکار لغو خواهد شد.

بایدن فرمان خود را در قالب نامه ای به کنگره اطلاع داد.

در متن این فرمان آمده است: اقدامات و سیاست های دولت ایران، از جمله گسترش و توسعه موشک ها و سایر ظرفیت های تسلیحاتی نامتقارن و متعارف، شبکه و کمپین تهاجمی منطقه ای آن [این کشور]، حمایتش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات فرمان اضطراری «بایدن» درباره ایران چیست؟

جزییات فرمان اضطراری «بایدن» درباره ایران چیست؟