مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 19:552021-03-08ورزشي

معاون وزیر ورزش: جمعیت 75 درصدی در شهرها نیازمند برنامه جامع ورزش همگانی است


معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، گزارشی از تدوین آیین نامه پیشنهادی توسعه و تعمیم ورزش همگانی در کلان شهرها ارائه داد و با اشاره به 75 درصد از جمعیت کشور که در شهرها زندگی می کنند، - معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، گزارشی از تدوین آیین نامه پیشنهادی توسعه و تعمیم ورزش همگانی در کلان شهرها ارائه داد و با اشاره به 75 درصد از جمعیت کشور که در شهرها زندگی می کنند، اهمیت برنامه جامع برای مشارکت عمومی دستگاه های مختلف را در راستای ورزش همگانی مورد توجه قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، عبدالحمید احمدی در جلسه شورای عالی ورزش همگانی کشور، گزارشی از آیین نامه پیشنهادی توسعه و تعمیم ورزش همگانی در کلان شهرها ارائه داد.

وی گفت: هیات وزیران در 28 آذر سال 1396 در راستای تصویب اقدامات اجمالی فرهنگی کلان شهرها، وظائفی را به دستگاه ها برای این که در رابطه با کاهش آسیب های اجتماعی اقداماتی را انجام دهند، محول کرد که مقرر شد وزارت ورزش و جوانان آیین نامه توسعه و تعمیم ورزش همگانی در کلان شهرها را تنظیم کند و به دولت ارائه کند تا مراحل تصویب آن طی شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: پیش نویس این آیین نامه تهیه و به کمیسیون کلان شهرها ارائه و جلسات متعدد برگزار شد و به دلیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر ورزش: جمعیت 75 درصدی در شهرها نیازمند برنامه جامع ورزش همگانی است

معاون وزیر ورزش: جمعیت 75 درصدی در شهرها نیازمند برنامه جامع ورزش همگانی است