مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 19:052021-03-08ورزشي

محکومیت داور اروپایی به دلیل کلمات نژادپرستانه


داور تا انتهای فصل جاری اجازه قضاوت در مسابقات فوتبال را نخواهد داشت.

- اتحادیه فوتبال اروپا که نسبت به رفتار و گفتار نژادپرستانه مغایر با ارزش ها و اصول انسانی حساسیت ویژه ای دارد یک داور رومانیایی را به دلیل استفاده از رفتار نامناسب تا پایان فصل محروم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورونیوز؛ بدین ترتیب بر اساس تصمیم یوفا، سباستین کولچسکو کمک داور جنجالی دیدار هشتم دسامبر پاری سن ژرمن فرانسه و باشاک شهیر ترکیه تا انتهای فصل جاری اجازه قضاوت در مسابقات فوتبال را نخواهد داشت.

کمک داور رومانیایی در جریان دیدار یاد شده که ماه دسامبر گذشته در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا انجام شد وقتی که قصد داشت تخلفی از سوی یک عضو سیه چهره کادر فنی تیم باشاک شهیر را به داور اول منتقل کند از واژه نژادپرستانه نیگر(کاکاسیاه) استفاده کرده بود.

لفظ به کار رفته توسط آقای کولچسکو که به عنوان داور چهارم بر این مسابقه نظارت می کرد با اعتراض های کادر فنی و بازیکنان دو تیم همراه شد به نحوی که این دیدار سیزده دقیقه پس از آغاز متوقف شد و ناتمام ماند.

بازیکنان دو تیم به نشانه اعتراض به رفتار نژادپرستانه داور چهارم زمین مسابقه را ترک کردند و این مسابقه یک روز بعد در پارک دو پرنس، ورزشگاه اختصاصی تیم پاری سن ژرمن با زانون زدن اعضای دو تیم به نشانه مخالفت با نژاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت داور اروپایی به دلیل کلمات نژادپرستانه

محکومیت داور اروپایی به دلیل کلمات نژادپرستانه