مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 11:152021-03-08اقتصادي

سرمایه گذاری صنعتی در کشور 300 درصد رشد نشان می دهد


معاون صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: میزان سرمایه گذاری در بخش صنعت در کشور امسال 300 درصد رشد داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاست که مرزهای اقتصادی دنیا را جابجا کرد و ایران نیز به تبع بسیاری از کشورها گرفتاری و مشکلاتی را در بخش صنعتی و صادراتی پیدا کرد.

وی دومین چالش را تحریم ظالمانه استکبار جهانی اعلام کرد و گفت: این تحریم معیشت مردم و تولید صنعتی کشور را نشانه رفته بود که با برنامه ریزی انجام شده از ابتدای سال سعی کردیم تا با دور زدن تحریم ها به نوعی توان تولید کشور را حفظ کرده و به ارتقا معیشت مردم کمک کنیم.

معاون صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: هر چند در این فرآیند فراز و نشیب های بسیاری را شاهد بودیم اما در مجموع باید کارنامه دولت و مسئولان را در حوزه صنعت، معدن و تجارت ستود.

صادقی نیارکی تصریح کرد: آنهایی که به دنبال به زانو درآوردن ملت ایران بودند امروز از تاریخ جهان حذف شدند و تحریم های استکبار نیز نتیجه عکس داده چرا که در بخش های مختلف در حوزه تولید و صنعت با روند توسعه قابل قبولی روبه رو هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در 10 ماهه امسال مجموع پروانه های صادر شده هشت درصد نسبت به سال قبل رشد داشته و شاهد بهره برداری از پنج هزار و 700 واحد صنعتی در کشور بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری صنعتی در کشور 300 درصد رشد نشان می دهد

سرمایه گذاری صنعتی در کشور 300 درصد رشد نشان می دهد