مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 10:152021-03-08اجتماعي

تولید چوب با درختکاری در زمین های بلااستفاده آموزش و پرورش مازندران


مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در هفته درختکاری ضمن اشاره به اهمیت درختکاری و گسترش این فرهنگ، درختکاری در زمین های بلا استفاده آموزش و پرورش مازندران به منظور تولید چوب را پیشنهاد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ علیرضا سعدی پور در مراسمی که منظور گرامیداشت روز درختکاری در هنرستان خیری مقدم شهر ساری برگزار شد، ضمن گرامیداشت 2000 شهید دانش آموزی و فرهنگی استان مازندران، گفت: امسال درختکاری را با یاد نام تمامی شهدای دانش آموزی و فرهنگی اجرا کرده و این کار به منظور حفظ ارزش ها و همچنین زنده نگه داشتن یاد نام این عزیزان خواهد بود.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت درختکاری، تصریح کرد: درخت یکی از مهمترین و کلیدی ترین عناصر در محیط زیست و چرخه حیات در اکوسیستم جهانی محسوب می شود.

تاثیر مثبت آن در ایجاد تعادل آب و هوا، پاکسازی هوا، انسجام بافت خاک، حفظ زیستگاه موجودات مختلف، کاهش گرمای زمین در کنار فواید چوب و محصولات دیگر آن، نشانگر نقش مهم آن در تمامی ابعاد زندگی انسان ها است.

وی با اشاره به نقش فضای سبز در فضای آموزشی، خاطرنشان کرد: طراحی زیبا و فضای سازی به کمک عناصر طبیعی تاثیر مستقیمی بر روحیه افراد به خصوص دانش آموزان خواهد داشت و باید در مدارسی که امکانات و فضای کافی به منظور کاشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید چوب با درختکاری در زمین های بلااستفاده آموزش و پرورش مازندران

تولید چوب با درختکاری در زمین های بلااستفاده آموزش و پرورش مازندران