مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 09:252021-03-08سياسي

242 چاه غیرمجاز در استان مرکزی پر شد


در سال جاری 242 چاه غیرمجاز در استان پر شد.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: در سال جاری 242 چاه غیرمجاز در استان پر شد.

سید علی آقازاده 18 اسفندماه در جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان مرکزی اظهار کرد: در سال جاری 242 حلقه چاه غیرمجاز در استان پر شده است و شورای آب استان در طول چهار سال اخیر توانسته کارنامه خوب و قابل دفاعی داشته باشد.

وی با بیان اینکه سند آب استان با افق 5 ساله در شورای عالی آب کشور به تایید رسید، افزود: امیدواریم با بارش ها در سال 1400 منابع آبی خوبی در اختیار داشته باشیم و از طرفی بهره برداری مناسبی از منابع آب استان صورت گیرد.

آقازاده تصریح کرد: فرمانداران و شوراهای آب به ماموریت های نظارت و نحوه استفاده از منابع آبی شهرستان ها و اجرای سند آب استان و برخورد با چاه غیرمجاز توجه ویژه داشته باشند.

6 ماهه دوم سال فرصت مناسبی برای پر کردن چاه ها در اختیار بود که اغلب شهرستان ها خوب عمل کردند، اما شهرستان خنداب، ساوه و کمیجان باید اهتمام ویژه ای در امر پر کردن چاه های غیرمجاز داشته باشند تا به هدفگذاری ها دست یابیم.

وی با اشاره به پیش بینی های هواشناسی که خبر از بارش های خوب در اسفندماه می دادند، اما عملا چنین نشد، گفت: برابر گزارش ها 30 درصد از سال قبل و 17 درصد نسبت به بلندمدت در بارش ها با کاهش روبرو هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

242 چاه غیرمجاز در استان مرکزی پر شد

242 چاه غیرمجاز در استان مرکزی پر شد