مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 06:152021-03-08اقتصادي

تلاش اتاق بازرگانی بندرعباس برای رفع مشکل صادرات گوجه فرنگی


رییس اتاق بازرگانی بندرعباس با ارسال نامه ای به استاندار هرمزگان، رییس اتاق ایران و مسئولان مربوطه خواستار تسهیل و رفع مشکلات موجود بر سر راه صادرات محصول گوجه فرنگی کشاورزان هرمزگانی شد.

- ایسنا/هرمزگان رییس اتاق بازرگانی بندرعباس با ارسال نامه ای به استاندار هرمزگان، رییس اتاق ایران و مسئولان مربوطه خواستار تسهیل و رفع مشکلات موجود بر سر راه صادرات محصول گوجه فرنگی کشاورزان هرمزگانی شد.

محمدرضا صفا در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ظرفیت محصول گوجه فرنگی زمستانه هرمزگان و بازار پسندی آن در کشور روسیه، اظهار کرد: در حال حاضر به دلیل تعلل و وجود اشکال در فرآیندها و مسیر صادراتی این محصول دچار مشکلاتی هستیم که در پی رفع آن با رایزنی با اتاق ایران بر آمدیم.

وی با بیان اینکه به طور میانگین محموله های حاوی گوجه فرنگی در مرز آستارا 14 روز معطل می ماند، یادآور شد: انتظار ما بر این است که 30 دستگاه کامیون از 130 دستگاه مربوط به صادرات سیب و کیوی و گوجه فرنگی، به طور انحصاری به محصول گوجه فرنگی استان اختصاص یابد تا معطلی ها در مرز به کمترین حد ممکن تقلیل یابد.

این مقام مسئول اضافه کرد: با توجه به فسادپذیری گوجه فرنگی و ارزآوری این محصول امور مربوط به خروج و صادرات گوجه فرنگی باید نسبت به محصولاتی همچون سیب و کیوی در اولویت قرار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش اتاق بازرگانی بندرعباس برای رفع مشکل صادرات گوجه فرنگی

تلاش اتاق بازرگانی بندرعباس برای رفع مشکل صادرات گوجه فرنگی