مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 05:502021-03-08حوادث

مراقب کلاه برداری کلاه برداران اینترنتی باشید


زنجانی ها در هنگام خریدهای حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی رمز کارت بانکی خود را وارد کنند و در اختیار سایر افراد قرار ندهند و در خریدهای اینترنتی به سایت های دارای نماد الکترونیکی مراجعه کنند.

- ایسنا/زنجان رییس پلیس فتای استان زنجان گفت: زنجانی ها در هنگام خریدهای حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی رمز کارت بانکی خود را وارد کنند و در اختیار سایر افراد قرار ندهند و در خریدهای اینترنتی به سایت های دارای نماد الکترونیکی مراجعه کنند.

سرهنگ محمدعلی آدینه لو در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با خرید مطمئن در ایام پایانی سال، اظهار کرد: شهروندان زنجانی در خریدهای حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی رمز کارت بانکی خود را وارد کنند و به هیچ عنوان رمز کارت بانکی خود را در اختیار فروشندگان قرار ندهند، زیرا امکان کپی از کارت بانکی و برداشت از حساب وجود دارد.

وی با اشاره به افزایش خریدهای اینترنتی در دوران شیوع بیماری کرونا، افزود: افراد فقط خریدهای خود را از سایت های معتبر دارای نماد اعتماد الکترونیکی (e - nemad) تهیه کنند و با توجه به افزایش فروشگاه های آنلاین در شبکه های مجازی اعم از اینستاگرام، تلگرام و غیره بسیار مراقب دام های پهن شده کلاه برداران باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب کلاه برداری کلاه برداران اینترنتی باشید

مراقب کلاه برداری کلاه برداران اینترنتی باشید