مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 15:052021-03-07اقتصادي

ساماندهی رمزارزها به عنوان یکی از دغدغه های مردم


دبیر شورای عالی فضای مجازی اظهار کرد در افق آینده شورا سند حکمرانی داده، سند سیاست ها و تکالیف توسعه رمز پول بانک مرکزی و ساماندهی رمزارزها به عنوان یکی از دغدغه های امروز مردم برای حفاظت از سرمایه ها و در نهایت ایجاد محیطی مناسب برای توسعه اقتصاد دیجیتال .

- دبیر شورای عالی فضای مجازی اظهار کرد در افق آینده شورا سند حکمرانی داده، سند سیاست ها و تکالیف توسعه رمز پول بانک مرکزی و ساماندهی رمزارزها به عنوان یکی از دغدغه های امروز مردم برای حفاظت از سرمایه ها و در نهایت ایجاد محیطی مناسب برای توسعه اقتصاد دیجیتال و به تبع آن افزایش اشتغال مجازی برای جوانان ترسیم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدابوالحسن فیروزآبادی در پیام تبریکی به مناسبت دهمین سال تاسیس شورای عالی و مرکز ملی فضای مجازی، گفت: آغاز دهمین سال تاسیس شورای عالی و مرکز ملی فضای مجازی در حالی است که تحولات شگرف و عمیق فناوری در دنیا، زیست در فضای حقیقی را در سیطره خود قرار داده و با ظهور عصری جدید مرکب از واقع و مجاز تمامی شئون زندگی انسان معاصر تحت تاثیر قرار گرفته است.

در این دوره تاریخی همانگونه که طبق فرمایش عالمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به بزرگترین نماد تحول جهانی تشبیه شده، مرزهای بین المللی در ابعاد فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، امنیتی و دفاعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی رمزارزها به عنوان یکی از دغدغه های مردم

ساماندهی رمزارزها به عنوان یکی از دغدغه های مردم