مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 13:502021-03-07اقتصادي

مقاوم سازی 50 درصد واحدهای روستایی قم


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم از مقاوم سازی بیش از 50 درصد از واحدهای روستایی استان با ارائه تسهیلات و وام بلاعوض توسط این بنیاد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، داریوش بلدی که امروز در نشستی با استاندار و برخی دیگر از مسؤولان استان در استانداری قم سخن می گفت با اشاره به برخی اقدامات انجام شده برای قشر روستایی و محرومان استان بیان کرد: استان قم در بحث ساخت مسکن محرومان، هزار واحد سهمیه داشت که ساخت این واحدها هم با ارائه تسهیلات و هم با وام بلاعوض سی میلیون تومانی در دست اقدام است.

وی افزود: بازسازی واحدهای شهری و روستایی آسیب دیده از بلایا یکی دیگر از برنامه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که بر این است، بازسازی و تعمیر یک هزار و 200 واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب دیده از بارندگی های بهار سال جاری در استان در دستور کار قرار گرفت و با ارائه تسهیلات و وام بلاعوض به پایان رسید.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم سپس به بحث مقاوم سازی مسکن روستایی به عنوان یکی دیگر از وظایف این بنیاد پرداخت و اظهار کرد: تاکنون حدود 50 درصد واحدهای روستایی استان با تسهیلات بنیاد مسکن و نظارت های انجام شده، مقاوم سازی شده است و دیگر واحدها نیز در برنامه مقاوم سازی قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاوم سازی 50 درصد واحدهای روستایی قم

مقاوم سازی 50 درصد واحدهای روستایی قم