مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 11:052021-03-07فرهنگي

وقتی برنده گلدن گلوب امسال خائن می شود/ انتشار یک مصاحبه قدیمی در کشورش چین


وقتی برنده گلدن گلوب امسال خائن می شود/ انتشار یک مصاحبه قدیمی در کشورش چین انتشار مجدد یک مصاحبه قدیمی از کلئویی ژائو کارگردان فیلم سرزمین آواره ها موجب شده گروهی در کشور زادگاهش چین او را یک خیانت کار معرفی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از فیگارو، موفقیت فیلم سرزمین آواره ها در جوایز گلدن گلوب و کسب جایزه بهترین فیلم و کارگردانی این جوایز در ابتدا مورد استقبال فراوان مردم و رسانه های چینی قرار گرفت اما انتشار مجدد مصاحبه این کارگردان چینی با یک مجله فیلم در سال 2013، کمپینی را علیه شانس نخست جوایز اسکار امسال به راه انداخته است.

ژائو که در چین متولد شده و در آمریکا زندگی می کند، نخستین زن سینماگر آسیایی است که موفق به کسب جایزه بهترین فیلم جوایز گلدن گلوب می شود و او همجنین پس از باربارا استرایسند دومین زن در تمام ادوار جوایز سینمایی است که برنده شاخه بهترین کارگردانی شده است.

موفقیت های فیلم سزمین آوارها که به زندگی هیپی های مدرن در آمریکا می پردازد او را به یک افتخار ملی در کشور زادگاهش چین تبدیل کرده بود اما انتقاداتی که او در سال 2013 نسبت به کشور مطرح کرده بود دوباره منتشر شده حواشی زیادی برای این کارگردان 38 ساله ایجاده کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی برنده گلدن گلوب امسال خائن می شود/ انتشار یک مصاحبه قدیمی در کشورش چین

وقتی برنده گلدن گلوب امسال خائن می شود/ انتشار یک مصاحبه قدیمی در کشورش چین