مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 10:152021-03-07پزشكي

پلمب یک واحد گردشگری در یزد به دنبال تشدید نظارت ها


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد از پلمب یک سفره خانه سنتی به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی در یزد خبر داد.

- ایسنا/یزد معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد از پلمب یک سفره خانه سنتی به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی در یزد خبر داد.

هما خورشیدی در توضیح این مطلب تصریح کرد: با توجه به ضرورت رعایت موازین بهداشتی در مراکز پذیرایی و اقامتی استان یزد بازدید و نظارت بر این مراکز افزایش یافته است.

وی در خصوص پلمب این واحد متخلف خاطرنشان کرد: در بازدید مشترک کارشناسان نظارت این اداره کل، دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی و جامعه هتلداران یزد یک واحد سفره خانه سنتی به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی و اجرا نکردن ضوابط معاونت گردشگری پلمب شد.

این مسئول با بیان این که در حال حاضر 62 واحد سفره خانه سنتی و ییلاقی در استان فعال هستند، گفت: امسال بیش از نیمی از این واحدها به دلیل شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا تعطیل یا نیمه تعطیل بوده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد، خورشیدی در پایان تاکید کرد: بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا در استان به منظور حفظ سلامت کارکنان و مسافران اماکن پذیرایی و اقامتی، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب یک واحد گردشگری در یزد به دنبال تشدید نظارت ها

پلمب یک واحد گردشگری در یزد به دنبال تشدید نظارت ها