مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 21:052021-03-06اقتصادي

متخفان صنفی مازندران 154 میلیارد تومان پرونده جریمه شدند


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران ارزش پرونده های تشکیل شده بیش از 154 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بیشترین تخلف کشف شده عدم درج قیمت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران، حسینقلی قوانلو اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه 332 هزار و 66 مورد بازرسی از بخش های مختلف کالایی و خدماتی استان به عمل آمده است.

وی گفت: با انجام این بازرسی ها 22 هزار و 588 مورد پرونده تخلف تشکیل شده که جهت صدور رای به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران ارزش پرونده های تشکیل شده بیش از 154 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: بیشترین تخلف کشف شده عدم درج قیمت، گرانفروشی، عدم صدور فاکتور بوده است.

قوانلو در ادامه به اجرای طرح تشدید بازرسی از بخش های مختلف کالایی و خدماتی در استان اشاره و یادآور شد: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز و افزایش تقاضا در سطح بازار ،بازرسی از این واحدها در دستورکار بازرسان سازمان صمت قرار دارد.

وی در پایان تاکید کرد: شهروندان مازندرانی در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی از قبیل فروش اجباری کالا، گرانفروشی، نداشتن قیمت، صادر نکردن فاکتور ، احتکار و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متخفان صنفی مازندران 154 میلیارد تومان پرونده جریمه شدند

متخفان صنفی مازندران 154 میلیارد تومان پرونده جریمه شدند