مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 13:552021-03-06سياسي

فعالیت 362 کانون فرهنگی هنری مساجد در استان قزوین


مسؤول دبیرخانهٔ کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین با بیان اینکه از فعالیت 362کانون فرهنگی هنری مساجد در استان قزوین خبر داده و گفت: - به زودی 40 کانون دیگر در استان ایجاد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حجت الاسلام علی رمضانی پیش از ظهر شنبه در نشست خبری که صبح امروز به مناسبت سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تغییر شرایط جامعه و حرکت به سمت پدیده های جدیدی همچون فضای مجازی مسجد نیز نیازمند یک تغییر تاکتیک است.

وی افزود: غفلت از فضای مجازی برای جامعه و مخصوصاً جریان انقلابی یک غفلت زیانبار است و می توان از این بستر برای ترویج فرهنگ ایمانی و معنوی بهره برد.

مسؤول دبیرخانهٔ کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین تصریح کرد: امروز کانون های مساجد نیز با تغییر تاکتیک کار را از مدل سنتی خارج و به سمت فضای مجازی حرکت کرده اند و بر همین اساس نیز در سال جاری سامانه زیست بوم فضای مجازی در دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد آغاز به کار کرده است.

وی ادامه داد: این سامانه به دنبال کشف و پرورش خلاقیت بچه های مساجد و اشتراک گذاری تجارب فعالان مساجد است امکان رصد و پایش و ارزیابی اطلاعات و همچنین ایجاد منبع عظیم برای تولید دانش های بومی را در خود جای داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 362 کانون فرهنگی هنری مساجد در استان قزوین

فعالیت 362 کانون فرهنگی هنری مساجد در استان قزوین