مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 12:552021-03-06اقتصادي

چرا پلکسی گلاس را بجای شیشه ساختمانی استفاده می کنند؟


اندازه و ابعاد صفحه های پلکسی گلاس ورق پلکسی گلاس در اندازه های متفاوتی ساخته و به بازار عرضه می شود، اما آنچه که به عنوان سایز استاندارد در این صنعت متداول می باشد ، ابعاد 183*122 cm است و از آن به عنوان یک صفحه کامل نام می برند.

قطر و ضخامت این محصولات در دامنه 2mm تا40mm متغیر است.

ضخامت های بالا در راستای اهداف خاص به کار گرفته می شود.

برای محافظت از این ورق ها و ممانعت از ایجاد خط و خش روی سطوح آنها در کارخانه پس از اتمام مراحل تولید پوششی کاغذی پلکسی گلاس ها را می پوشاند که در یک سمت آن نام و برند تولید کننده محصول نوشته می شود و سمت دیگر آن یک پوشش کاغذی است.

در طرفی که برند سازنده درج شده است، لیبلی سفید رنگ وجود دارد که از آن به عنوان شناسنامه محصول نام می برند و مشخصاتی مانند نام شرکت تولید کننده، اندازه ی ورق پلکسی گلاس، تارخ تولید، کد رنگی محصول و .

وارد شده است.

قابلیت های ورق پلکسی گلاس : ورق های پلکسی گلاس ضد گرد و غبار هستند و چنانچه در مدت زمان طولانی گرد و غبار روی آنها بنشیند به سهولت و فقط با استفاده از یک پارچه نمدار تمیز می شوند.

پلکسی گلاس جانشین بسیار عالی برای شیشه ها می باشد :این پلاستیک های شیشه مانند، با توانایی هایی مانند وزن بسیار کم و توان مقاومتی بالا در مواجهه با ضربه و خراشیدگی می توانند به عنوان جانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا پلکسی گلاس را بجای شیشه ساختمانی استفاده می کنند؟

چرا پلکسی گلاس را بجای شیشه ساختمانی استفاده می کنند؟