مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 10:452021-03-06سياسي

آمارهای غیر واقعی از بهبود اقتصاد تحمل مشکلات را برای مردم دشوار می کند


یک استاد دانشگاه با اشاره به وجود تورم و عدم نظارت دولت بر بازار گفت: در کنار همه این مسائل و مشکلات خونسردی بیش از اندازه مسئولان و تلاش برای ارائه آمارهای غیر واقعی از بهبود اوضاع اقتصادی کشور بیش از همه تحمل مشکلات را برای مردم دشوار می کند.

- مهدی تقوی رفسنجانی عضو هیات علمی دانشگاه و دکتری علوم سیاسی در گفت وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره  به فرمایشات اخیر رهبری درباره گرانی های اخیر گفت: در سال های اخیر مردم ایران به واسطه شرایط داخلی ناشی از سومدیریت و شرایط خارجی تحمیل شده دوران سختی را به ویژه از لحاظ اقتصادی پشت سر گذاشته و هم اکنون در حال دست وپنجه نرم کردن با آن هستند.

اما آنچه بیش از همه بر ناراحتی و گلایه مردم از مسئولین کشور می افزاید گل و بلبل نشان دادن اوضاع وخیم اقتصادی آحاد جامعه به ویژه قشر متوسط به پایین است.

وی افزود: متأسفانه سطح مطالبات جامعه در حال حاضر به تامین امنیت غذایی تنزل پیدا کرده است و این بدان معناست که مردم از توانایی دولت در تامین رفاه عمومی و مایحتاج اولیه شهروندان نیز نگران شده اند.

حتی اگر بخواهیم همه مشکلات فعلی را بر گردن تحریم ها و کارشکنی های دشمنان انقلاب بیندازیم آنچه که جای سوال باقی می گذارد آن است که چرا کشوری با این همه استعدادهای انسانی، منابع طبیعی خدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمارهای غیر واقعی از بهبود اقتصاد تحمل مشکلات را برای مردم دشوار می کند

آمارهای غیر واقعی از بهبود اقتصاد تحمل مشکلات را برای مردم دشوار می کند