مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 10:452021-03-06سياسي

دامن زدن به کاهش مشارکت مردم خط قرمز مسئولان در مازندران


استاندار مازندران در جلسه ستاد انتخابات این استان، گفت: همه باید برای انتخاباتی پرشور تلاش کنند، انتخابات در نظام جمهوری اسلامی، فریاد رسای ملت در برابر توطئه ها و نیرنگ های دشمنان است.

- ایسنا/مازندران استاندار مازندران در جلسه ستاد انتخابات این استان، گفت: همه باید برای انتخاباتی پرشور تلاش کنند، انتخابات در نظام جمهوری اسلامی، فریاد رسای ملت در برابر توطئه ها و نیرنگ های دشمنان است.

‎ احمد حسین زادگان در جلسه ستاد انتخابات مازندران، با اشاره به اهمیت و ضرورت برگزاری انتخاباتی قانون مند، سالم، امن و بی طرفانه با مشارکت حداکثری، اظهار کرد: مردم با مشکلات زیادی مواجه هستند اما راه حل رفع مشکلات بی تفاوتی نسبت به انتخابات نیست، باید تلاش کرد تا انتخابات پرشوری داشته باشیم.

استاندار مازندران با اشاره به این که هیچ کس حق ندارد مردم را نسبت به آینده کشور دلسرد کند، ادامه داد: خط قرمز ما در استان دامن زدن به کاهش مشارکت مردم است.

حسین زادگان تاکید کرد: فضای عمومی انتخابات با استفاده از ظرفیت رسانه های فضای مجازی، رسانه های شنیداری، مطبوعات، خبرگزاری ها و صداوسیما می بایست فراهم شود.

استاندار بر مشارکت حداکثری در انتخابات به عنوان یک فرصت برای انتخاب فرد شایسته یاد کرد و گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی، فریاد رسای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دامن زدن به کاهش مشارکت مردم خط قرمز مسئولان در مازندران

دامن زدن به کاهش مشارکت مردم خط قرمز مسئولان در مازندران