مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 07:352021-03-06ورزشي

به فعالیت در لیگ یک ادامه می دهیم / منافع برخی به خطر افتاده است


مالک و صاحب امتیاز تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: من و آقای حسینی مدیرعامل باشگاه با هم تصمیم می گیریم که چه اتفاق و آینده ای برای باشگاه رقم بخورد اما تصمیم فعلی، - ایسنا/خوزستان مالک و صاحب امتیاز تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: من و آقای حسینی مدیرعامل باشگاه با هم تصمیم می گیریم که چه اتفاق و آینده ای برای باشگاه رقم بخورد اما تصمیم فعلی، ادامه فعالیت تیم در لیگ یک فوتبال است و تیم را رها نمی کنیم.

مهدی علیزاده در گفت وگو با ایسنا، در خصوص حکم صادره از سوی دیوان عالی کشور و اثبات مالکیت وی نسبت به امتیاز تیم فوتبال بزرگسالان استقلال ملاثانی، اظهارکرد: در سال 97 که خودم در استقلال اهواز بازی می کردم و می دیدم که خوزستان فوتبالیست های بسیار مستعدی دارد، تصمیم گرفتم که امتیاز یک تیم فوتبال لیگ سه را خریداری کنم و در استان خوزستان فعالیت داشته باشم.

در همین سال متوجه شدیم که تیم شهید باقری شیراز در لیگ سه، قصد فروش امتیاز خود را دارد که به شیراز مراجعه کردم و با مالک این باشگاه صحبت داشتم و در نهایت امتیاز این تیم را خریداری کردم.

وی بیان کرد: در ابتدا قصد داشتم در اهواز تیم داری کنم اما چند دوست، من را به هیات فوتبال باوی و آقای حمیدی معرفی کردند و طی جلسه ای که با حمیدی رییس هیات فوتبال ملاثانی داشتم و او نیز از پیشینه فو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به فعالیت در لیگ یک ادامه می دهیم / منافع برخی به خطر افتاده است

به فعالیت در لیگ یک ادامه می دهیم / منافع برخی به خطر افتاده است