مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 06:352021-03-06اقتصادي

اعتبار حفر قنوات در روستاهای محروم استان سمنان تامین شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی سمنان درباره محرومیت زدایی و امکان آب رسانی کشاورزی روستاها، گفت: اعتبار حفر قنوات در روستاهای محروم استان تامین شده است.

- سید حسن میرعماد در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه در راستای محرومیت زدایی از روستاهای محروم استان سمنان و همچنین توسعه اشتغال در این روستاها از لحاظ کشاورزی، برای حفر قنوات تصمیماتی گرفته شده که از جمله آنان تأمین اعتبارات بدون محدودیت است، بیان داشت: توسعه پرورش ماهی تیلاپیا با هماهنگی امور شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی یکی از اقدامات جهاد در رابطه با اشتغال روستایی خواهد بود.

وی با بیان اینکه تأمین نهاده های دامی و توزیع کود شیمیایی، ارائه خدمات دامپزشکی، دامپروری و آبزی پروری همچنین قنوات و… در زمره اقدامات دیگر در روستاهای محروم استان است، افزود: توان افزایی و رفع موانع موجود با هدف ارتقای روستاهای محروم استان یکی از برنامه های جهاد محسوب می شود.

حمایت از طرح های تبدیلی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: در این راستا مقرر شد که با همکاری اداره کل دامپزشکی استان سمنان آموزش های لازم در زمینه واکسیناسیون به روستاییان مناطق محروم فرومد، معلمان، خارتوران و ابر ارائه شود همچنین جهاد کشاورزی یک نماینده را نیز برای نظارت بر نحوه اجرای امور در روستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار حفر قنوات در روستاهای محروم استان سمنان تامین شد

اعتبار حفر قنوات در روستاهای محروم استان سمنان تامین شد