مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 05:202021-03-06ورزشي

مامنی کم هزینه برای آلام رنج های بیماران


به عنوان فرد ناشناس در صف آزمایشگاه حاضر شده و با چند نفری هم کلام شدم، بدون اینکه خودم را به عنوان رییس درمانگاه معرفی کنم، پرسیدم به نظرتان ساعت ها معطل ماندن در این صف ارزش دارد؟ یکی پاسخ داد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، ارام در گوشه ای نشسته بود و بی صدا اشک می ریخت، به او نزدیک شدم و کم کم سر صحبت را باز کردم، در ذهنم کلنجار می رفتم که اگر بتوانم قدمی برایش بردارم شاید گره از مشکلش باز شود.

چند لحظه ای که نشستم متوجه حضورم شد و خودش را جمع و جور کرد و گفت چیزی می خواستید؟ گفتم: من خبرنگارم بگو مشکلت چیست؟ شاید کاری از دستم بربیاید.

زن جوان گفت: کودکم بیمار است و مدت هاست بخاطر مشکل مالی نتوانستیم او را پیش دکتری که گفته بودند ببریم اما امروز نمی دانم چه شد، انگار از عالم غیب کسی به ما خبر داد که برای درمان کودک مان به شیراز بیاییم.

قبلا شنیده بودم که شیراز قطب پزشکی جنوب کشور است، اما چون نیاز جدی به پزشک پیدا نکرده بودم و تصورم بر این بود که قیمت ها بالاست، در صرافتش نبودم تا اینکه توسط یکی از آشنایان، اسم درمانگاه امام رضا به گوشمان خورد که یکی از بهترین مراکز تخصصی و فوق تخصصی است و با هزینه های ناچیز پزشکان خبره ای دارد، بدون فوت وقت از جنوب به شیراز آمدیم و حالا چشم امیدمان اول به خدا و بعد به دستان این پزشکان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مامنی کم هزینه برای آلام رنج های بیماران

مامنی کم هزینه برای آلام رنج های بیماران