مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 02:552021-03-05فناوري

اجرای GNAF برای 418 هزار و 733 مشترک در زنجان


سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با اشاره به اجرای طرح عملیات ژئوکدینگ گفت: تاکنون عملیات ژئوکدینگ برای 418 هزار و 733 مشترک با هدف انطباق با کدپستی مشترکین دستگاه های خدمات رسان انجام شده است.

- حامد سرایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از آغاز اجرای مجتمع ارتباطات و فناوری اطلاعات سطح کیفی خبر داد و اظهار کرد: مجتمع ICT استان زنجان با فضاهای فنی و کاربردی برای مدیریت یکپارچه ارتباطات و فناوری اطلاعات، خدمات ارتباطی، پایش فرکانس، مدیریت ارتباطات زیر ساخت، باجه عملیاتی پست و پست بانک، دارای فضای مستقل و مناسب برای کسب و کارهای نوآفرین فعالیت دارد.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با اشاره به اینکه مجتمع ICT استان زنجان در 6 طبقه فعالیت دارد، گفت: اجرای پروژه  ICT زنجان، ارتقای سطح کیفی و بالا بردن انگیزه کارکنان در ارائه خدمات به مراجعین را به دنبال دارد.

وی در ادامه با اشاره به سایر برنامه های اجرا شده در استان در قالب دولت الکترونیک بیان کرد: در اجرای پروژه نظام آدرس دهی مکان محور (GNAF) تعداد 21 هزار و 166 پلاک در شهرهای صایین قلعه، هیدج، کرسف و سجاس تهیه و نصب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای GNAF برای 418 هزار و 733 مشترک در زنجان

اجرای GNAF برای 418 هزار و 733 مشترک در زنجان