مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 22:452021-03-05سياسي

اصلاحات نظام انتخاباتی آمریکا تصویب شد


مجلس نمایندگان آمریکا در حالی یک لایحه مهم با هدف اصلاحات در نظامی انتخابات این کشور را تحت عنوان قانون برای مردم با اکثریت آرا تصویب کرد که انتظار نمی رود این لایحه در مجلس سنا به پیش برده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، به نقل از پایگاه ان.

پی.

آر، مجلس نمایندگان آمریکا بار دیگر یک لایحه با هدف اصلاح نظام انتخابات و رای گیری و امور مالی کمپین انتخاباتی را تصویب کرده و این لایحه با 220 رای موافق در برابر 210 رای مخالف تصویب شد.

دموکرات ها در ماه ژانویه این لایحه را بعد از تصویب قبلی در سال 2019 مجددا مطرح کرده و برای تصویب نهایی آن روی اکثریت شکننده خود در سنا حساب باز کردند تا در نهایت در هر دو مجلس آن را به تصویب برسانند.

گزارش شده که هدف از این لایحه گسترش دسترسی آمریکایی ها به صندق رای، کاستن از تاثیر پول های عمده در سیاست، تقویت قوانین اخلاقی برای کارمندان دولتی و اجرای دیگر تدابیر ضد فساد با هدف تقویت دموکراسی و اهدف دیگر است.

ادبیات این لایحه خواستار اصلاح کامل نظامی فعلی که تفاوت های گسترده ای در هر ایالت داشته و به گفته منتقدان حامی موانع ناعادلانه برای رای گیری است شده است.

در این لایحه ثبت نام اتوماتیک الزامی رای دهنده، بازیابی حق رای برای افراد دارای محکومیت های قضایی تمام شده، و لغو قوانین مربوط به شناسایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاحات نظام انتخاباتی آمریکا تصویب شد

اصلاحات نظام انتخاباتی آمریکا تصویب شد