مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 22:302021-03-05بين الملل

آمریکا 100 هزار مهاجر را در مرز مکزیک دستگیر کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نیروهای گارد مرزی آمریکا در ماه فوریه گذشته 100 هزار مهاجر را در مرزهای مکیزیک دستگیر کردند.

خبرگزاری رویترز گزارش داد که دستگیری 100 هزار مهاجر در مرز آمریکا و مکزیک بالاترین میزان بازداشت مهاجران از سوی مرزبانان .

- نیرو های گارد مرزی آمریکا طی ماه فوریه گذشته، 100 هزار مهاجر را در مرز های مکزیک دستگیر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، نیروهای گارد مرزی آمریکا در ماه فوریه گذشته 100 هزار مهاجر را در مرزهای مکیزیک دستگیر کردند.

خبرگزاری رویترز گزارش داد که دستگیری 100 هزار مهاجر در مرز آمریکا و مکزیک بالاترین میزان بازداشت مهاجران از سوی مرزبانان ایالات متحده در طول 15 سال اخیر است.

اگرچه جو بایدن پس از تصدی سمت ریاست جمهوری ایالات متحده در تاریخ بیستم ژانویه و در نخستین ساعات حضورش در کاخ سفید اقدام به لغو اقدامات مهاجرتی دونالد ترامپ کرده است، اما دولت او اکنون با افزایش چشمگیر تعداد مهاجران غیرقانونی روبرو است که قصد عبور از مرز آمریکا را دارند.

بایدن به محض ورود به کاخ سفید در ماه ژانویه گذشته فرمان اجرایی ترامپ درباره ممنوعیت سفر کشورهای مسلمان را لغو کرد و ساخت دیوار در مرز مکزیک را متوقف کرد و قرار شد با اجرای طرحی چنین، متقاضیان (در حدود صد هزار نفر) اجازه ورود به آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا 100 هزار مهاجر را در مرز مکزیک دستگیر کرد

آمریکا 100 هزار مهاجر را در مرز مکزیک دستگیر کرد