مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 16:152021-03-05سياسي

چرام آبستن حوادث ناگوار/نماینده ولی فقیه و استاندار چاره اندیشی کنند


نماینده پیشین مردم کهگیلویه در مجلس با اشاره به حادثه اخیر در چرام ضمن دعوت طرفین درگیر به فصل الخطاب قرار دادن قانون به نماینده ولی فقیه در استان و استاندار پیشنهاد داد برای اصلاح ذات البین تدبییر بیندیشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، در پی حادثه ناگوار درگیری منجر به قتل در شهرستان چرام نماینده سابق مردم در مجلس طی نامه ای از نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خواست برای حل و فصل این موضوع از طریق اصلاح ذات البین چاره اندیشی کنند.

در نامه پیشنهادی عدل هاشمی پور آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم انما المؤمنون اخوه فاصلحوا بین اخویکم واتقواالله لعلکم ترحمون نماینده محترم ولی فقیه در استان حضرت حجت الاسلام حاج سید نصیر حسینی و جناب آقای دکتر کلانتری استاندار محترم  با سلام و تحیات الهی آنگونه که مستحضر و پای کار هستید مدت مدیدی است در شهرستان چرام درگیری های خیابانی و دسته جمعی نگرانی عامه مردم را به دنبال داشته که متاسفانه زد و خورد منجر به قتل نیز  رخ داده است.

ابتدائاِ برادرانه و ملتمسانه طرفین درگیر را به صبر و بردباری و پرهیز از هر نوع خشونت و فصل الخطاب قرار دادن قانون دعوت می نمایم.

ظواهر و شواهد امر پیداست که این درگیری که بین دو طایفه بزرگ، ریشه دار، با اصالت، فرهنگی، فرهنگ دوست، مسلمان و شیعه اتف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرام آبستن حوادث ناگوار/نماینده ولی فقیه و استاندار چاره اندیشی کنند

چرام آبستن حوادث ناگوار/نماینده ولی فقیه و استاندار چاره اندیشی کنند