مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 16:152021-03-05سياسي

توزیع و کاشت 10 هزار نهال در ابرکوه به مناسبت روز درختکاری


به مناسبت روز درختکاری و هم زمان با هفته منابع طبیعی بیش از 10 هزار اصله نهال مثمر و غیرمثمر با تلاش شهرداری و منابع طبیعی در شهرستان ابرکوه توزیع و کاشته شد.

- ایسنا/یزد به مناسبت روز درختکاری و هم زمان با هفته منابع طبیعی بیش از 10 هزار اصله نهال مثمر و غیرمثمر با تلاش شهرداری و منابع طبیعی در شهرستان ابرکوه توزیع و کاشته شد.

مرتضی سعیدی رییس اداره منابع طبیعی شهرستان ابرکوه در حاشیه برگزاری مراسم روز درختکاری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: هم زمان با هفته منابع طبیعی و در قالب برگزاری برنامه های کنگره 4 هزار شهید استان یزد، بیش از هشت هزار نهال مثمر و غیر مثمر از جمله اقاقیا، سنجد شیرین، سنجد تلخ، توت، انار، عناب، سرو، زبان گنجشک در بخش مرکزی و بهمن توزیع و کاشته شد.

تصریح کرد: در اولین مرحله از این طرح، تعداد 285 اصله نهال عناب به یاد 285 شهید شهرستان در محوطه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و در دومین مرحله نیز هم زمان با روز درختکاری، نهال های زینتی در بلوار سردار شهید جلایی غرس شد.

محمد هاشم عزیزی جانشین شهردار ابرکوه نیز اظهار کرد: با توجه به اینکه بلوار سردار شهید جلایی و ابوریحان بیرونی یکی از مسیرهای پیاده روی مردم شهر و همچنین یکی از محورهای منتهی به درخت کهن سال سرو ابرکوه به عنوان یکی از منحصربه فردترین جاذبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع و کاشت 10 هزار نهال در ابرکوه به مناسبت روز درختکاری

توزیع و کاشت 10 هزار نهال در ابرکوه به مناسبت روز درختکاری