مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 14:152021-03-05سياسي

تشکیل کمیته دائمی جهت پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان شیراز


فرماندار شهرستان شیراز در بازدید از سکونتگاه های غیر رسمی در شهرستان شیراز از تشکیل کمیته دائمی جهت جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدرضا امیری در بازدید میدانی از سکونتگاه های غیررسمی و همچنین روستاهای اطراف شهر شیراز که با هدف بررسی وضعیت ساخت و سازهای غیر مجاز و با حضور مصطفی بحرین ی، دادستان مرکز استان و جمعی از مدیران شهرستان و استان و دهیاران صورت گرفت، اظهار داشت: شناسایی متخلفین در تفکیک و فروش غیرقانونی اراضی و معرفی آنان به دادستانی و فرمانداری در حال حاضر یک اولویت و ضرورت است.

فرماندار شیراز در نشست اضطراری که به دنبال بازدید میدانی از سکونتگاه های غیر رسمی و اراضی حومه شهر در محل فرمانداری شیراز برگزار شد، از تشکیل کمیته دائمی جهت جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز با مدیریت دفتر فنی استانداری و دبیری فرمانداری با حضور نمایندگانی از دادستانی، شهرداری، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و اوقاف و امور خیریه در شهرستان شیراز خبر داد.

محمدرضا امیری اظهار داشت: کمیته مذکور هر دو هفته یک بار برای بررسی مشکلات ساخت و سازهای غیر مجاز تشکیل جلسه خواهد داد و تمامی موارد شناسایی شده، مورد ارزیابی و واکاوی قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته دائمی جهت پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان شیراز

تشکیل کمیته دائمی جهت پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان شیراز