مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 12:202021-03-05ورزشي

شروع طوفانی دختران آبادانی در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال


تیم پالایش نفت آبادان در نخستین هفته از نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان برابر حریف خود به برتری پرگل رسید و ملی حفاری نیز از سد حریف خود گذشت.

- ایسنا/خوزستان تیم پالایش نفت آبادان در نخستین هفته از نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان برابر حریف خود به برتری پرگل رسید و ملی حفاری نیز از سد حریف خود گذشت.

دور برگشت لیگ برتر فوتسال بانوان کشور امروز (جمعه) برگزار شد که تیم ملی حفاری تیم نخست گروه اول در دیداری حساس توانست میهمان خود نامی نو اصفهان را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد و به صدر نشینی خود تداوم ببخشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پالایش نفت آبادان نیز که در فصل جاری لیگ برتر از نظر عملکردی متحول شده و نیم فصل اول را با صدرنشینی در گروه دوم لیگ برتر به پایان رساند، امروز توانست با حساب 5 بر یک پارس آرا شیراز را گلباران کند و صدرنشین باقی بماند.

در حال حاضر ملی حفاری با 21 امتیاز صدرنشین گروه نخست است و سایپا و نامی نو اصفهان نیز به ترتیب با 18 و 12 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار گرفته اند.

در گروه دوم نیز پالایش نفت آبادان با 19 امتیاز در رده نخست قرار دارد و هیات فوتبال خراسان رضوی و مس رفسنجان به ترتیب با 18 و 12 امتیاز در مکان های دوم و سوم جای دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع طوفانی دختران آبادانی در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال

شروع طوفانی دختران آبادانی در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال